Tuesday, July 21, 2009

Flateryna


Kazdego dnia sie uczy ten czlowiek. Flateryna mianowicie to plaska nektaryna. Odkryta przeze mnie wczoraj w sklepie. Wyglada nieziemsko. Pachnie wreszcie jak owoc i po przeczytaniu kilku artykulow w sieci moge pochwalic sie, ze spozywam dzis na drugie sniadanie taki prawie Gral wsrod nektaryn. Flateryna (wersja polska - omg!) aka Flat Nectarine vel Donut Nectarine, pochodzi od niejakiej Saturn Peach tudziez Donut Peach. Istne szalenstwo. Boski mutancik. Mam tu 2 takie i jakos nie moge sie przemoc, zeby je zgladzic. Piekne takie sa.

W temacie owocow mam pytanie. Czy ktos wie, gdzie mozna kupic passion fruit w sensie owoc pasiflory? Swiezy, nieprzetworzony? Wszystko co kwasne wprawia mnie w stan nieokielznanej ekstazy ale niestety lokalny Whole F. ani inne tego typu sklepy najwyrazniej nie maja gadzetu w swojej ofercie. Yahoo answers wyplulo mi info, ze wyzej wymienione mozna kupic w LA Copa Cabana Fruit Market, 2732 W Cermak Rd, Chicago, IL. Niekoniecznie jest mi tam po drodzie wiec ponownie zapytuje: Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie?

No comments: