Tuesday, August 18, 2009

Dynastia

Jakis czas przed moimi urodzinami, nieopatrznie podczas lanczu, oznajmilam kolezankom, iz z ogromna checia obejrzalabym znow Dynastie. Musialo to zabrzmiec dosc przekonujaco, bo w dzien razdienia obdarowano mnie zestawem dwoch pierwszych sezonow tegoz serialu.
Obejrzalam sobie z zaciekawieniem pierwsze dwa odcinki i przez jakis czas pudelka z filmem lezaly odlogiem. Az do ubieglego weekendu. Wilgotno bylo, mokro, okropnie. Niezbyt sprzyjajace warunki na wypady poza klimatyzowane pomieszczenia. Nadszedl wiec czas na prawie zapomniana Dynastie. I tak przez cala niedziele i wczorajszy wieczor ogladalismy to cudo. -Smy, bo nie tylko ja, ale tez Druga Polowka. Zaszokowal mnie nieco swoim zainteresowaniem i sam naciskal nawet, zebysmy ogladali kolejne odcinki.
Mam do tego serialu ogromny sentyment. Przypomina mi sie, jak w niedziele popoludnia zamieralo zycie calych miast. Sasiadki wpadaly do siebie na kawe i grupowo zachwycaly sie Krystle i nienawidzily Alexis.
Spodziewalam, sie ze ogladajac serial jako dziecko, wiele mi umknelo. Nie sadzilam jednak, ze az tak wiele. Blake wydawal mi sie wtedy okropnie starym dziadem i musze przyznac, ze nic sie w tej kwestii nie zmienilo. Jest nieciekawy wizualnie i w dodatku zly z niego czlowiek:) Jakos kiedys mi to tak nie przeszkadzalo. Cala reszta mnie, jako osobnika doroslego, zachwyca. Piekne, stare samochody, niesamowity ociekajacy bogactwem wystroj wnetrz. Claudia Blaisdel paradujaca w niezliczonych pastelowych sweterkach z angory (dla niewtajemniczonych-sweterki z angory sa bardzo puchate). Jej maz Matthew, w obcislych jeansach z wielka kowbojska klamra u pasa. Krystle w futrach, ktorych dzis zaden szanujacy sie rezyser nie umiescilby w filmie. Rozpuszczona do granic mozliwosci corka Blake'a, Fallon... Po prostu inny swiat. Trzeci wymiar.
Przed mna do obejrzenia 22 odcinki drugiej serii i juz przygotowuje sie do uzupelnienia kolekcji. Mam nadzieje, ze z pomoca przyjdzie mi ebay, bo Paramount postanowil zedrzec kase z fanow Dynastii wydajac kazdy sezon w 2 czesciach i kasujac za kazda ok $25. Dodam, ze serial doczekal sie 9 sezownow, wiec wyglada na to, ze wydam na te zabawe fortune, a ogladanie skoncze jak stuknie mi 50-tka.

A to, prosze, takie male co nieco:

2 comments:

ania said...

Tlumaczylam ostatnio mezowi fenomen tego serialu w Polsce. Maz nigdy nie widzial odcinka na oczy. A tutaj to tez byl hit. I pewnie nie tylko kobiety go ogladaly.
Prezent od kolezanek z pracy super.

Milusiaki said...

Ania,
jako, ze mnie popierasz, moge Ci Dynastie udostepnic:)